ManageEngine to marka oprogramowania należąca do amerykańskiej firmy ZOHO Corporation. Rozwiązania ManageEngine służą do codziennego zarządzania, monitorowania i audytowania każdej nowoczesnej infrastruktury IT. Produkty skierowane są zarówno do małej i średniej wielkości firm i organizacji, doskonale sprawdzą się także w sektorze Enterprise i wszędzie tam, gdzie wymaga się nowoczesnego podejścia do zarządzania usługami IT, zasobami IT, serwerami, warstwą aplikacyjną, stacjami roboczymi i innym urządzeniami spotykanymi w każdej infrastrukturze informatycznej.
ServiceDesk Plus
Certyfikowany przez organizację Pink Elephant odpowiedzialną za biblioteki ITIL system dedykowany do zarządzania pracą działu IT, automatycznej inwentaryzacji zasobów IT i licencji, a także do modelowania usług biznesowych i zarządzania projektami,
Desktop Central
System napisany z myślą o zarządzaniu stacjami roboczymi i terminalami, umożliwia kompleksową obsługę komputerów stacjonarnych, laptopów i urządzeń mobilnych opartych o systemy Windows, OSX, Linux a także Android, iOS i Windows Mobile,
AD Manager
Rozwiązanie wspomagające działania w Microsoft Active Directory, umożliwia pracę z szablonami kont użytkowników, delegację uprawnień do AD poza struktury IT. System pozwala na kontrolę środowiska Active Directory, Microsoft Office 365, Microsoft Exchange, Skype for Business, a także tworzenie uprawnień w ramach fileserverów opartych o system Windows Server, EMC i NetApp.
AD Audit
System umożliwiający kompleksowe audytowanie działań administratorów IT w ramach kontrolerów domeny Active Directory, a także na śledzenie zmian i działań użytkowników na plikach w ramach monitorowanych serwerów plików.
AD Self Service
Rozwiązanie automatyzujące proces odblokowania nieaktywnych bądź zablokowanych kont użytkowników domeny Acitve Dircetory. System umożliwia na samodzielne resetowanie hasła – niewymagające asysty pracowników działu IT, a także wymuszanie polityk odnośnie haseł.
Exchange Reporter
System służący do monitorowania i zarządzania usługą MS Exchange, umożliwia kontrolowanie zajętości skrzynek pocztowych, posiada wbudowany monitoring wysyłanych załączników i około 50 dodatkowych raportów związanych z funkcjonowaniem poczty opartej o usługę Microsoft Exchange.
OpManager
System służący do monitorowania sprzętowej strony każdej infrastruktury IT, opiera się o popularne protokoły SMNP v2/v3, WMI, telnet i SSH.
NetFlow Analyzer
Proaktywny system monitorujący stan infrastruktury sieciowej przedsiębiorstwa, oparty na badaniu pakietów Flow, typu: NetFlow, cFlow, sFlow JFlow. Rozwiązania umożliwia także tworzenie kopii zapasowych konfiguracji urządzeń sieciowych (routery, switche, access pointy itp.) i ich zarządzanie z poziomu jednej konsoli.
Applications Manager
System badający działanie usług IT i warstwy sprzętowo-software’owej usług biznesowych.
Password Manager Pro
System umożliwiający zarządzanie dostępami do wrażliwych elementów infrastruktury IT, może także służyć jako repozytorium haseł do niezliczonych systemów IT.
EventLog Analyzer
Rozwiązania umożliwiające analizę logów i SysLogów w czasie rzeczywistym. Źródłem logów mogą być aplikacje, sprzęt i usługi IT.
FireWall Analyzer
Heterogeniczny system nadzorujący pracę FireWalli i urządzań klasy UTM. Rozwiązanie komunikuje się ze wszystkimi urządzaniami typu firewall niezależnie od producenta.